onsdag 16. desember 2015

Wilma

Nå har Wilma bodd hos oss i en og en halv uke og både min, Kaan og Wilma sin læringskurve har vært bratt. Det å få en valp er mye jobb og kan til tider være utfordrende og stressende. Men det har også tilført livet vårt masse glede, kjærlighet og noe helt nytt og spennende. Det er utrolig hvor fort vi har blitt glade i Wilma og det er gøy å se hvordan hun gjør fremskritt og blir tryggere på verden for hver dag som går. Det er mye jeg ser frem til. For eksempel gleder jeg meg til hun blir så stor at vi kan gå lange turer i skogen og bade i Gamledammen. Jeg gleder meg til hun blir tryggere på lyder, folk og andre hunder. Jeg gleder meg til hun slutter å tisse og bæsje på stuegulvet og heller vil gjøre fra seg på tur. Men det er også veldig koselig med denne tiden her hvor hun er så liten at hun kan krølle seg sammen som en liten ball og sovne på fanget mitt. Eller å se hvor glad og stolt hun blir av å tørre å hilse på den store nabohunden for aller første gang. Jeg er veldig glad for at vi har deg Wilma. Gleder meg til fortsettelsen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar