fredag 27. november 2015

Lykt fra skogen


Hei igjen.
Jeg har bestemt meg for å spare penger og det er ikke nødvendigvis så lett nå rett før jul. Det er så mange fine ting i butikkene at man går helt rundt seg selv og føler seg som en gammel banan som noen har tråkket på. 
Så jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noe til meg selv før jul (bortsett fra mat, såpe og dopapir og sånne ting selvfølgelig..), altså heller ingen ny julepynt. Så da får man lage den selv.
Jeg fant noe granbar i skogen som jeg tok med meg hjem. Så klippet jeg til granbaren i riktig størrelse og bandt den rundt et lysglass med en hamptråd. Hvis du ikke har hamptråd kan du bruke en annen type tråd som for eksempel garn eller sytråd. Veldig enkelt og greit. Dessuten lukter denne lykten mye mer jul enn noen annen lykt jeg har sett og luktet på før.

Dette har vært min mest aktive måned på denne bloggen noensinne. Jeg vet ikke hvor all inspirasjonen kom fra. Den liksom bare ramlet ned i hodet på meg en dag. Håper det er noen som leser det jeg skriver ellers er jo all inspirasjonen forgjeves.  
God helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar