torsdag 19. november 2015

Green kitchen stories spam

Hei igjen alle fine folk!
Her kommer jeg med to nye videoer fra Green Kitchen stories. Jeg vet jeg akkurat har delt en annen video av dem, men jeg har blitt helt hekta. Selv om disse to videoene er laget for å vise hvordan man tilbereder en matrett syns jeg de er like vakre som dikt. Jeg syns de viser noe om omsorg og om hva vi gjør for de vi elsker. Hver gang jeg ser disse videoene får jeg lyst til å bli en koselig mamma som dyrker sine egne grønnsaker, går rundt i fine sommerkjoler og lager sunn og god mat til familien sin. Litt som min egen mamma var egentlig. Selv om min mamma var mye mer enn det. Hun var en dame med vind i seilene og i håret. Hun var full av kunnskap, kreativitet, nysgjerrighet, talenter og visdom. Hun var omsorgsfull og snill samtidig som hun var tøffere enn alle tog i verden og stod for det hun mente. Jeg savner henne veldig, men på en måte føler jeg at jeg er sammen med henne hele tiden selv om hun ikke lever lenger. Det er fordi de fleste av mine interesser og gjøremål i hverdagen har jeg fra henne. Så jeg føler at jeg er sammen med henne gjennom det jeg gjør, hvis det gir noen mening. Jeg kunne skrevet en hel bok om mammaen min, men det har jeg ikke tenkt til å gjøre. Så jeg slutter her og så får dere heller titte på de fine videoene av Green kitchen stories :) Heder og ære til alle mammaer som gjør så godt de kan <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar