torsdag 1. oktober 2015

Finnemarka

Finnemarka. Dette er min nærmeste skog, min nærmeste sjanse til å oppleve friluftsliv. (Ja, jeg har stjålet kartet fra Drammens sportsfiskere) Det er i tillegg en stor skog, full av flott natur. I dag gikk jeg meg en tur her og fant steinsopp! Jeg ble så glad når jeg fant den og tenkte at nå skulle jeg hatt en hund her som kunne sett hvor glad jeg ble. Men jeg sto der helt alene og den eneste som kanskje kunne se meg var muligens en rev som sto og bæsjet bak en busk mens den tenkte: " dumme, rare menneske". Jeg ønsker meg hund. Jeg blir nesten litt tussete i skrotten av å tenke på det. Når vi endelig får oss en skal jeg og hunden utforske denne skogen som to skikkelige utforskere. Hvis du driver med friluftsliv og trenger inspirasjon anbefaler jeg strekt å se på det her: https://tv.nrk.no/serie/eventyrjenter     


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar