onsdag 10. juni 2015

Sommer


Sommeren har endelig kommet til Drammen. De siste dagene har vært så varme at jeg har kunnet gå med t-skjorte til jobben. På vei til jobben ser jeg mye rart. I dag så jeg for eksempel ca 10 svaner som satt på stranden og koste seg. Jeg har aldri sett så mange svaner på en gang før. Også syns jeg det var litt komisk at de satt på stranden. Det var som om de hadde tatt sommerferie eller noe sånt.     
Men det aller fineste på min vei til jobben er alle markblomstene som blomstrer langs veikanten. Disse blomstene har gjort at jeg endelig har børstet støvet av kameraet mitt igjen. Jeg bruker det altfor sjelden for tiden. Men de to bildene du ser over har jeg faktisk tatt nå i juni. Woho. Håper det blir mange flere bilder denne sommeren.
Kaan har vært noen dager i Nord Norge og i dag kom han hjem. Det føles så fint å ha han tilbake igjen. Så jeg lagde middag til han og plukket noen syriner til spisebordet for å ønske han velkommen hjem. Håper dere har en fin torsdag.       

1 kommentar:

  1. Fine bilder og fantastisk velkomst :) Kan du ikke skrive et innlegg fra hytta også? (Med bilder!)

    SvarSlett