tirsdag 16. juni 2015

It's a hard knock blogger-life for me


Det ser ut til at denne bloggen plutselig har fått noen flere lesere. Lurer på hvor dere alle kom fra. Jeg skal fortelle dere en sak mens dere først er her. Det er ikke så lett å drive en blogg. Det krever mye mere tid og forarbeid enn jeg hadde trodd. Også finnes det jo så mange blogger der ute. Blir man lei av en blogg er det ikke så vanskelig å hoppe videre til neste blogger som kanskje er hjemmeværende mamma og hippie og har superhage på en gang! Og som har mye mere tid til å blogge enn det jeg har. Buuhhe... Men jeg setter veldig pris på at dere er her selv om jeg føler at jeg bare kommer med uplanlagte innlegg for tiden .

Det øverste bildet av bålet er tatt på en minifisketur som jeg og Kaan var på med noen venner for ikke så lenge siden. Det ble jo ingen fisk da. Men det ble en riktig så fin tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar