lørdag 7. februar 2015

Nærbilde

Over ser dere nærbilde av en veldig rar blomst som jeg tok bilde av på skolen i Moelv. Det var mange rare blomster der, men denne blomsten tok kaka. Jeg husker selvfølgelig ikke hva denne heter heller. Så hvis noen føler seg kallet til å fortelle meg det så er det bare å gjøre det. Som dere skjønner fisker jeg etter flere kommentarer på bloggen... Denne blomsten minner om en hanekam, og jeg tror den heter noe i den duren.
Det er alltid spennende å se nærbilder av blomster syns jeg. Da føler jeg litt at jeg kan se verden slik som insekter ser den. Under ser dere nærbilde av en valmue. Biene var veldig glad i denne valmuen. Jeg lurer på om det var fordi de ble litt dopet av den og glemte sine biebekymringer. Hvis noen vet svaret på dette så fortell meg gjerne dette også... fiske, fiske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar