onsdag 12. november 2014

"Hva skal vel jeg med en hageblogg nå!?"

Det er ikke alltid så lett å være hageblogger så sent på mørke høsten. "Hva skal vel folk med en hageblogg nå?" tenker folk hvis de tilfeldigvis slumper innom her. "Æsj, jeg går og ser på netflix og blir tjukk isteden" sier de til seg selv og klør seg på nesen. Vel, tenk deg om en gang til, sier jeg. For nå skal jeg fortelle deg hva du skal med en hageblogg så sent på høsten, kjære leser. Du trenger en hageblogg for ikke å bli et mørkt og dystert høsttroll. Du vet sånne troll med blek hud og kommunegrått hår som bare spiller dataspill hele dagen. Sånn vil vel ingen bli. Usj. Så her kommer noen bilder som skal hindre deg i å bli et dystert høsttroll. De to første bildene er tatt av meg. Det siste er tatt av Aubry Rose Aragon. Hun er flink.  

Klem

Forglemmegei som strekker seg mot solen.


Rabarbra

Foto: Aubry Rose Aragon Flickr: https://www.flickr.com/photos/aubryaragonart/with/5150117262/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar